Bezorging en levertijd
Wij staan achter de kwaliteit van de producten die wij verkopen. Dankbaar zijn wij met elke bestelling die bij ons wordt gedaan. Tijdens het klaarmaken van uw bestelling, worden de producten en verpakkingen zorgvuldig gecontroleerd en voor verzending met zorg verpakt in deugdelijk verpakkingsmateriaal. Uw bestelling wordt vervolgens zorgvuldig bezorgd door onze eigen bezorgdienst of door één van onze partners DPD of PostNL. Bent u niet tevreden over de levering of heeft u een andere klacht, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer 0495-591558. Stuurt u liever een e-mail? Ook dat kan, mail naar info@pieterroefs.nl
Wij verzenden pakketten op woensdag en vrijdag. Na het versturen van uw bestelling ontvangt u vanuit de bezorgdienst een e-mail met een track & trace-code voor het volgen van uw bestelling.
Wilt u de bestelling geleverd hebben op een adres naar Belgie of op de waddeneilanden, vraag dan een offerte aan of bel ons voor de mogelijkheden. Standaard leveren wij niet naar Belgie of op de waddeneilanden, de bestellingen die wel geplaatst worden met een adres naar Belgie of op de waddeneilanden zullen wij de verzendkosten + administratie kosten vooruit facturen of crediteren.
Levertijd
Bestelt u op zaterdag t/m dinsdag dan wordt uw bestelling woensdag klaar gemaakt voor verzending, mits op voorraad. Bestelt u op woensdagmiddag t/m vrijdag voor 12 uur dan wordt uw bestelling vrijdagmiddag verzonden. Uw bestelling wordt in de volgende dagen bezorgd. Wij doen altijd ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, dat is het meest betrouwbaar via onze eigen bezorgdienst. Mede omdat wij ook afhankelijk zijn van externe bezorgdiensten, komt het soms voor dat het iets langer duurt voordat uw bestelling wordt geleverd. Meestal vanwege de grote drukte bij de bezorgdiensten. Wij vragen hiervoor uw begrip. Is er een bestelling geplaatst met verschillende producten, waarvan één product een levertijd heeft tussen 2 tot 5 werkdagen zal de gehele bestelling zich hierbij aanpassen. Feestdagen kunnen een oorzaak zijn dat de levertijd vertaging ondervind. Heeft u vragen over de levering van uw bestelling neem dan gerust telefonisch contact met ons op via 0495-591558.
Bij grotere bestelling kan het zijn dat deze worden bezorgt op een pallet. In dit geval hebben de chauffeurs een eigen palletkar, dit kan een handmatige of elektrische zijn. Deze palletkarren/pompwagens kunnen niet over grind/zand/etc. rijden, de chauffeur kan het dus alleen lossen/afleveren op een verharde ondergrond. Het is aan de desbetreffende chauffeur om de ondergrond te beoordelen, heeft u een onverharde oprit of laan, dan zal de chauffeur de keuze maken waar hij kan lossen*. Hier hebben wij als Pieter Roefs VOF geen invloed op.
*Mocht u om deze redenen de pallet en/of goederen weigeren, zullen de gemaakte kosten voor transport voor de rekening van de klant zijn.
Product tijdelijk niet op voorraad?
Wij hebben vele artikelen op voorraad, maar in een uitzonderlijke tijd van moeilijk te leveren grondstoffen en hierdoor vanaf leveranciers zijn artikelen slecht of niet te leveren en bij een bestelling met een groot aantal producten kan het voorkomen dat een product tijdelijk is uitverkocht. De door ons gemaakte keuze kan dan zijn dat het aankoop bedrag gecrediteerd wordt. Doorgaans duurt het enkele werkdagen voordat de artikelen dan weer op voorraad zijn. Dat is heel vervelend en we nemen daarom altijd gelijk telefonisch contact met u op als uw bestelling niet compleet is. Wilt u een groot aantal artikelen bestellen en zeker weten of er voldoende voorraad is, neem dan altijd vooraf telefonisch contact op via 0495-591558.